آمار میزان حمل بار استان مرکزی به تفکیک نوع ماشین (سال 1401)

آمار میزان حمل بار استان مرکزی به تفکیک نوع ماشین که در سالنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال 1401منتشر شده است نشان می‌دهد، بیشتر بارهای حمل شده در این استان توسط کمپرسی حمل شده است.

آمار امروز را در آمارفکت بخوانید.

طبق آخرین آماری که آمارفکت از وبسایت آماری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به دست آورده است؛ آمار میزان حمل بار استان مرکزی به تفکیک نوع ماشین نشان می‌دهد که در این استان میزان 5989 هزار تن بار توسط کمپرسی حمل شده است.

آمار میزان حمل بار استان مرکزی به تفکیک نوع ماشین نشان می‌دهد که کفی با حمل 4778 هزار تن بار، بیشترین سهم را در میان وسایل نقلیه داشته است. آمار میزان حمل بار توسط استان مرکزی به تفکیک نوع ماشین نشان می‌دهد که تانکر مخزن‌دار با جابجایی 4539 هزار تن بار، در رتبه دوم قرار دارد و نقش مهمی در حمل و نقل مایعات و مواد نفتی ایفا کرده است.

آمار میزان حمل بار استان مرکزی به تفکیک نوع ماشین نشان می‌دهد که کمپرسی با جابجایی 3996 هزار تن بار، در جایگاه سوم قرار دارد و برای حمل مواد سنگین و فله‌ای به‌کار رفته است. آمار میزان حمل بار توسط استان مرکزی به تفکیک نوع ماشین نشان می‌دهد که اتاقدار با حمل 1998 هزار تن بار، در رتبه بعدی قرار دارد.

آمار میزان حمل بار استان مرکزی به تفکیک نوع ماشین نشان می‌دهد که بونکر با 1704 هزار تن بار، سهم مهمی در حمل مواد پودری و دانه‌ای داشته است. آمار میزان حمل بار توسط استان مرکزی به تفکیک نوع ماشین نشان می‌دهد که بغلدار چادری با جابجایی 1370 هزار تن بار، یکی از وسایل نقلیه پرکاربرد در حمل و نقل بارهای حجیم بوده است.

آمار میزان حمل بار استان مرکزی به تفکیک نوع ماشین نشان می‌دهد که بغلدار معمولی با 863 هزار تن بار، سهم قابل توجهی در حمل بارهای متنوع داشته است. آمار میزان حمل بار توسط استان مرکزی به تفکیک نوع ماشین نشان می‌دهد که مسقف با جابجایی 302 هزار تن بار، برای حمل بارهای حساس و محافظت‌شده استفاده شده است.

آمار میزان حمل بار استان مرکزی به تفکیک نوع ماشین نشان می‌دهد که یخچال‌دار با جابجایی 213 هزار تن بار، سهم نسبتاً کمی در حمل بارهای یخچالی داشته است. آمار میزان حمل بار توسط استان مرکزی به تفکیک نوع ماشین نشان می‌دهد که کمرشکن با 45 هزار تن بار، کمترین میزان حمل بار را در سال 1401 به خود اختصاص داده است.

برای کسب اطلاعات و آمارهای بیشتر در حوزه‌‌ی حمل‌و‌نقل و تدارکات کلیک کنید.

آمارهای مرتبط:

آمار تعداد مسافران جابجا شده با قطار در ایران

آمار تن-کیلومتر باربری از طریق حمل و نقل هوایی در ایران

نمای کلی آمار

بازه آماری

1401

تاریخ بروزرسانی

دانلود فایل Excel

آمارهای مرتبط