آمار تعداد واحدهای کارخانه پودر ماهی در ایران (سال 1401-1397)

آمار تعداد واحدهای کارخانه پودر ماهی در ایران در بازه زمانی سال 1397 تا سال 1401 که در سالنامه آماری سازمان شیلات ایران به ثبت رسیده است نشان می‌دهد که در این بازه زمانی هیچ تغییری در تعداد واحدهای کارخانه پودر ماهی ایجاد نشده است.

آمار امروز را در آمارفکت بخوانید.

طبق آماری که آمارفکت از وبسایت آماری سازمان شیلات ایران به دست آورده است؛ آمار تعداد واحدهای کارخانه پودر ماهی در ایران نشان می‌دهد که در بازه زمانی سال 1397 تا سال 1401 هیچ تغییری در تعداد کارخانه پودر ماهی ایجاد نشده است و از سال 1397 تا سال 1401 فقط 47 کارخانه در این زمینه فعالیت می‌کنند.

آمار تعداد واحدهای کارخانه پودر ماهی در ایران نشان می‌دهد که در طی سال‌های 1397 تا 1401، تعداد واحدهای کارخانه پودر ماهی در ایران ثابت بوده و تغییر نکرده است. در این دوره پنج‌ساله، تعداد این واحدها 47 کارخانه بوده و در هیچ یک از این سال‌ها افزایش یا کاهش نداشته است.

این ثبات در تعداد واحدهای کارخانه پودر ماهی نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، توسعه جدیدی در ایجاد واحدهای تولیدی پودر ماهی صورت نگرفته است. این وضعیت ممکن است به دلایل مختلفی از جمله عدم نیاز به افزایش ظرفیت تولید، اشباع بازار، یا ثبات در تقاضا برای پودر ماهی باشد.

آمار تعداد واحدهای کارخانه پودر ماهی در ایران نشان می‌دهد که توجه به اینکه صنعت پودر ماهی یکی از بخش‌های مهم در تأمین خوراک دام و آبزیان است، ضروری است. سرمایه‌گذاری در به‌روزرسانی تکنولوژی‌های موجود، بهبود کیفیت تولید و بهره‌وری این کارخانه‌ها می‌تواند به افزایش رقابت‌پذیری و پایداری این صنعت در بلندمدت کمک کند.

برای کسب اطلاعات و آمارهای بیشتر در حوزه‌ کشاورزی و دامپروری کلیک کنید.

آمارهای مرتبط:

آمار آبزی پروری در ایران

آمار میزان صید و آبزی پروری در ایران (سال 1401-1397)

آمار میزان صید آبزیان در ایران به تفکیک منطقه صیادی (سال 1401-1397)

نمای کلی آمار

بازه آماری

1397 تا 1401

تاریخ بروزرسانی

دانلود فایل Excel

آمارهای مرتبط