آمار تعداد کارت کار موقت اتباع (سال 1401)

آمار تعداد کارت کار موقت اتباع در سال 1401 که در سالنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد که، در سال 1401 استان تهران بیشترین تعداد کارت کار موقت اتباع را در بین استان‎‌های ایران داشته است.

آمار امروز را در آمارفکت بخوانید.

طبق آخرین آماری که آمارفکت از وبسایت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به دست آورده است؛ آمار تعداد کارت کار موقت اتباع حاکی از آن است که در سال 1401 استان تهران با با صدور 75,482 کارت کار موقت بیشترین تعداد صدور کارت کار موقت اتباع را در بین استان‌های ایران داشته است.

آمار تعداد کارت کار موقت اتباع نشان داده است که استان تهران با صدور 75,482 کارت کار موقت، بیشترین تعداد کارت را به خود اختصاص داده است. این استان به دلیل پایتخت بودن و مرکزیت اقتصادی، جذب بالایی از نیروی کار خارجی دارد.
استان اصفهان با 38,036 کارت کار موقت، در رتبه دوم قرار دارد. این استان نیز با توجه به صنایع و کارخانجات متعدد، میزان بالایی از اتباع خارجی را به خود جذب کرده است.
استان خراسان رضوی با 38,011 کارت، سومین استان از نظر تعداد کارت‌های کار موقت صادر شده است. این استان به دلیل موقعیت جغرافیایی و وجود شهر مقدس مشهد، پذیرای تعداد زیادی از اتباع خارجی است.


آمار تعداد کارت کار موقت اتباع نشان داده است که استان مازندران با صدور تنها 17 کارت کار موقت، کمترین تعداد کارت را داراست. این نشان‌دهنده جذب کم اتباع خارجی در این استان است.
استان خوزستان با 74 کارت، در رتبه بعدی قرار دارد. این استان نیز با وجود موقعیت استراتژیک، تعداد کمی کارت کار موقت صادر کرده است.
استان خراسان جنوبی با 615 کارت کار موقت، یکی دیگر از استان‌هایی است که تعداد کمی کارت صادر کرده است.

برای کسب اطلاعات و آمارهای بیشتر در حوزه‌‌ی اقتصاد کلیک کنید.

آمارهای مرتبط:

آمار تعداد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوی در استان آذربایجان شرقی به تفکیک ارگان

آمار تعداد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در استان آذربایجان غربی به تفکیک ارگان

آمار تعداد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری به تفکیک حالت

نمای کلی آمار

بازه آماری

1401

تاریخ بروزرسانی

دانلود فایل Excel

آمارهای مرتبط